Post | healthycoway
top of page

Coway untuk Kesihatan Ibu

Updated: Mar 12, 2023



Adalah sangat penting untuk mengetahui faktor-faktor yang boleh menjejaskan kesihatan kita, dan ini benar terutamanya semasa kehamilan. Wanita yang hamil atau baru bersalin boleh mendapat manfaat daripada semua produk Coway untuk memastikan diri mereka sihat sebaik mungkin.


LOMBOK 3 PENAPIS UDARA DAN KESIHATAN IBU

Semasa mengandung, wanita mengalami morning sickness, sakit dan sakit, keradangan, mengidam makanan dan keletihan. Kehamilan juga menjejaskan sistem imun, yang akhirnya diperkukuh untuk melindungi ibu dan bayi tetapi kadangkala lebih terdedah kepada penyakit seperti selesema atau selsema.


Untuk mengelakkan penyakit dan menikmati faedah lain dari udara yang disucikan, seperti lebih tenaga, tumpuan yang lebih baik, dan rumah yang berbau segar, Lombok 3 Coway adalah pelaburan yang baik untuk sesiapa yang merancang untuk mempunyai bayi tidak lama lagi. Menggunakan penapis udara semasa mengandung boleh memastikan bayi anda lebih sihat apabila dia dilahirkan! Kajian terhadap lebih 500 wanita hamil di Mongolia mendapati bahawa bayi wanita yang menggunakan pembersih udara HEPA di rumah mereka, secara purata, 85 gram lebih berat daripada bayi wanita yang tidak menggunakan pembersih udara. Satu lagi sebab untuk melabur dalam pembersih udara untuk wanita hamil adalah bahawa ia mengambil masa yang jauh lebih sedikit untuk membersihkan bilik. Semakin sedikit habuk terapung di udara, semakin kurang mendap di permukaan, membolehkan ibu hamil dan pasangannya menghabiskan lebih sedikit masa membersihkan dan lebih banyak masa bersarang. Lombok 3 mempunyai 99.999%¹, 0.01㎛ kadar penyingkiran zarah nano, menjadikannya pembersih udara yang sangat baik untuk kehamilan.



KECIL COWAY DAN KESIHATAN IBU

Ramai wanita tertanya-tanya berapa banyak air yang perlu mereka minum semasa mengandung. Penghidratan yang mencukupi adalah amat penting kerana ia menjejaskan prestasi semua organ dalam badan. Wanita hamil mempunyai tekanan tambahan pada sistem mereka kerana mereka bukan sahaja perlu menjaga badan mereka sendiri, tetapi juga bayi. Jadi berapa banyak air yang perlu diminum oleh wanita hamil? Manakala orang yang tidak hamil perlu minum 8 cawan air setiap hari, wanita hamil perlu minum sehingga 12 cawan. Dehidrasi semasa mengandung berbahaya kepada ibu dan bayi, jadi minum banyak! Coway Kecil ialah cara mudah untuk memastikan anda kekal terhidrat dengan air tulen yang bebas daripada bahan cemar seperti VOC, bakteria dan mikroorganisma. Coway Kecil juga mengeluarkan air Ambient dan Panas dengan satu sentuhan butang!



BATERI BIDET DAN KESIHATAN IBU BATERI BIDET boleh menjadi alat penting sepanjang kehamilan dan selepas bersalin. Menggunakan bidet semasa hamil, apabila mobiliti terhad disebabkan perut yang semakin membesar, adalah cara terbaik untuk memastikan kebersihan tanpa memberi tekanan tambahan kepada ibu. Bateri Bidet boleh dikawal dengan alat kawalan jauh mudah yang membolehkan anda menukar antara tetapan seperti tekanan air dan hidupkan. Terdapat juga tetapan lembut untuk ibu yang menggunakan bidet selepas bersalin. Teknologi pembersihan Bateri Bidet yang lembut dan menyeluruh menjadikan kehidupan ibu lebih mudah, kerana mereka tidak perlu risau. Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Coway Kecil, Coway Lombok 3 dan Coway Bateri Bidet, klik pada pautan untuk maklumat lanjut


Daniel Jong

Helo, saya Daniel Jong, Health Planner Coway yang profesional. Saya mempunyai lebih daripada 3 tahun pengalaman dalam industri ini dan saya telah membantu lebih daripada 200 keluarga meningkatkan kualiti hidup mereka dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik. Klik sini Whatsapp SEKARANG supaya saya boleh bantu anda menyelesaikan masalah dan keperluan anda dengan lebih cepat.

19 views0 comments
bottom of page