Post | healthycoway
top of page

4 Langkah untuk Tidur Lebih Lena

Updated: Jul 30, 2022



4 Langkah untuk tidur yang lebih lena jika Alahan adalah sesuatu yang Menyusahkan anda

Adakah alahan membuat anda letih atau menderita pada waktu malam?


Jika anda atau orang tersayang mengalami gejala alahan, anda mungkin bersin semasa tidur, bangun dalam keadaan sesak, dan alahan anda mungkin menjadi lebih teruk pada waktu malam. Anda sudah tahu bahawa terdapat lebih daripada sekadar ekzos kereta dan asap di udara. Apabila terdapat zarah yang tidak kelihatan seperti spora acuan, debunga dan bulu haiwan peliharaan di udara, ia boleh menjadi sukar untuk bernafas dengan bebas dan mendapat tidur malam yang lena. Tetapi sebelum anda mendapatkan ubat alahan pada waktu malam, cuba 4 langkah berkesan ini untuk membantu anda mendapatkan rehat malam yang sempurna. Anda mungkin mendapati tidur yang terbaik dalam hidup anda! Langkah 1: Melabur dalam tilam yang berkualiti tinggi.


Bagi kebanyakan kita, alahan menjadi lebih teruk pada waktu malam. Debu, dan kotoran masuk ke dalam tilam, dan kami terpaksa tidur dengan hidung berair. Nasib baik, dengan Tilam Coway, Tilam yang diperbuat daripada fabrik moden yang berkualiti tinggi dan dengan Perkhidmatan penjagaan tilam 7 langkah kami, membantu anda membersihkan dan membasmi kuman dengan kerap boleh membantu mengelakkan alahan daripada menjadi lebih teruk semasa anda cuba bermimpi.


Langkah 2: Cuba jauhkan haiwan kesayangan anda dari katil.


Jika anda mempunyai haiwan peliharaan dan bangun dengan hidung tersumbat, mungkin anjing atau kucing keluarga yang mencetuskan alahan ini. Selain bulu haiwan kesayangan anda, ia juga boleh membawa habuk, hama dan kulat ke dalam bilik tidur anda. Cuba jauhkan haiwan peliharaan anda dari katil atau keluarkan dari bilik tidur.


Langkah 3: Mandi sebelum tidur.


Habuk, kulat dan bulu boleh melekat pada badan dan rambut anda. Jadi mandi memastikan katil anda bebas daripada bahan cemar yang anda tidak mahu di sebelah anda. Ini adalah salah satu cara terbaik untuk mengelakkan bangun dengan hidung tersumbat. Langkah 4: Bawa Lombok 3 Coway atau Strom Coway ke dalam bilik tidur.


Penapis udara seperti Lombok 3 Coway dan Storm Coway, yang berkesan membersihkan udara daripada zarah nano ini, boleh mengubah hidup. Anda akan dapat bernafas dengan lebih jelas pada waktu malam, dan alahan tidak akan membuat anda letih lagi. Coway Strom ialah Kipas dan penulen udara 2 dalam 1 dengan liputan berkesan yang mengagumkan seluas 1600 kaki persegi, dan Coway Lombok 3 dengan Penapisan 6 peringkat Plus Ionizer mempunyai keberkesanan yang lebih kuat dalam bilik sehingga 1600 kaki persegi. Penapis udara Coway ini menapis pelbagai sumber pencemar dengan cekap dan mengeluarkan 99.999%* zarah bersaiz nano sehingga 0.01 mikron, yang lebih kecil daripada kebanyakan virus dan bakteria.


Inilah yang dikatakan oleh seorang pelanggan selepas membeli Coway Stormnya: "Penapis udara terbaik. Saya telah mencuba kesemuanya kerana saya terdedah kepada asma alahan. Sejak kami beralih kepada Penapis udara, saya tidak lagi mempunyai masalah asma. Kami sangat menyukainya dan kami membeli satu untuk setiap bilik. -Tasi ak Bawi



Lebih lanjut mengenai penapis udara Storm Coway dan Lombok 3 Coway.




Helo, saya Daniel Jong, Health Planner Coway yang profesional. Saya mempunyai lebih daripada 3 tahun pengalaman dalam industri ini dan saya telah membantu lebih daripada 200 keluarga meningkatkan kualiti hidup mereka dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik. Whatsapp Klik sini SEKARANG supaya saya boleh bantu anda menyelesaikan masalah dan keperluan anda.


14 views0 comments
bottom of page