Post | healthycoway
top of page

Promosi Coway- Promosi Super Gila Coway



Ya, anda tidak silap melihatnya, ia adalah diskaun 50%!! untuk semua Penapis Air Coway, Penapis Udara Coway dan Penapis luar Coway!!

Jadi apa yang dimaksudkan dengan diskaun 50% ini? Untuk mana-mana unit Penapis Air Coway, Penapis Udara Coway dan Penapis luar Coway yang didaftarkan dari 25/3/2024 hingga 24/6/2024, anda akan layak mendapat bayaran sewa bulanan 6 bulan 50% diskaun! Tawaran terbaik sejak saya mengenali Coway. Masa terbaik untuk memiliki Produk Coway untuk rumah anda!

jadi bagaimana ia berfungsi?


Ambil contoh pembuat ais Coway Ais baharu kami. Jika anda memohon pada bulan Disember 2023, akan ada potongan pertama sebanyak RM120 untuk bulan Januari(Bayaran Pendahuluan), selepas itu Januari tiada potongan, Februari bermula sehingga Julai dan akan mendapat potongan 50%, jadi hanya potong Rm60 untuk 6 bulan dari Februari hingga Julai . bayaran sewa akan kembali normal iaitu RM120 pada bulan Ogos.

Harga untuk setiap produk BARU Coway selepas DISKAUN 50%.




Harga untuk setiap produk BARU Coway selepas DISKAUN 50%.


Jom Tukar, Harga Coway untuk Trade in Dari Mana-mana Penapis Air Berjenama yang lain

Jom tukar Coway Promotion
Jom Tukar, Coway Price for Trade in From Any other Branded Water Purifier

tetapi terdapat terma dan syarat yang perlu dipatuhi oleh setiap pemohon 1. Dapatkan rebat sehingga 50% untuk maksimum enam pembayaran bulanan (bermula dari bulan pengebilan kedua dan seterusnya).

2. Amaun rebat yang diterima oleh pelanggan akan dibundarkan secara automatik ke nombor bulat yang terdekat.

3. Pelanggan bertanggungjawab untuk memastikan pembayaran tepat pada masanya dan tepat mengikut perjanjian kadar bulanan.

4. Sebarang pembayaran lewat atau terlepas pembayaran akan mengakibatkan pemberhentian serta-merta manfaat rebat.

5. Coway berhak menukar tempoh promosi dari semasa ke semasa tanpa notis awal kepada pelanggan. Q &A

  1. Cara memohon jawapan: SMS saya atau hubungi saya di 019-387 6826, saya akan membantu anda dengan permohonan

  2. bolehkah saya menggunakan beberapa produk sekaligus? jawapan: Ya, anda boleh, tetapi anda perlu melalui semakan Kredit, untuk menentukan bilangan unit yang anda boleh memohon

  3. Saya dah ada water purifier di rumah masih dalam kontrak, boleh tukar ke promo ni jawapan: Tidak, anda tidak boleh

  4. Bolehkah saya menukar mesin lama(jenama lain) kepada Coway? dan berhak mendapat Promosi Super Gila? Jawapan: Ya, trade-in layak mendapat promosi super gila, rujuk JOM TUKAR

  5. Bagaimana jika saya terlupa untuk membayar/bank in untuk autodebit separuh jalan dalam tempoh 6 bulan? jawapan: Diskaun 50% tidak akan digunakan lagi, kembali kepada harga biasa.


Kesimpulan

Jika anda telah lama berfikir tentang sama ada untuk memohon penapis air atau tidak, jangan fikir lagi, kerana ini adalah tawaran terbaik dan terendah yang pernah ada, jadi ini adalah masa yang sesuai untuk memohon


Helo, saya Daniel Jong, Health Planner Coway yang profesional. Saya mempunyai lebih daripada 5 tahun pengalaman dalam industri ini dan saya telah membantu lebih daripada 300 keluarga meningkatkan kualiti hidup mereka dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik. Klik sini Whatsapp SEKARANG supaya saya boleh bantu anda menyelesaikan masalah dan keperluan anda dengan lebih cepat.



14 views0 comments
bottom of page