Post | healthycoway
top of page

Coway dengan teknologi penapisan termaju di pasaran



Salah satu bahan terpenting dalam masakan ialah air, kerana ia memainkan peranan penting dalam perisa. Bukan sahaja ketulenan, tetapi juga rasa air boleh memberi impak yang ketara terhadap kualiti hidangan.


Itulah sebabnya Coway, peneraju dalam rawatan air, telah menumpukan pada membangunkan teknologi penapisan yang meningkatkan kedua-dua ketulenan dan rasa air.

Pada tahun 2009, Coway telah menubuhkan kumpulan kerja analisis rasa air, yang membawa kepada penciptaan makmal penilaian dan penyelidikan rasa air pertama dalam industri pada tahun 2019.


Apakah sommelier air?

Tugas sommelier air adalah untuk merasai air dan menentukan tahap kualiti rasa, warna dan bau air.


Coway juga ada sommelier kami sendiri. Air yang anda minum diuji terlebih dahulu oleh sommelier. Jika mereka mengatakan ia tidak memenuhi standard, ia tidak akan diluluskan.


Mereka boleh tahu dari mana datangnya air, dari mana sumber, dari gunung mana

Bahagian yang terbaik ialah Coway adalah "Pakar Sommelier Air Pertama" dengan sistem penarafan rasa sendiri daripada 37 pakar sommelier. Kedudukan No.1 di kalangan semua Pesaing


Menurut Coway, syarikat itu telah mencipta standard objektif untuk rasa air. Sejak 2017, Coway telah menggunakan indeks GPT, yang bermaksud "Air Sedap Tulen yang Baik," dalam proses penilaian produknya untuk mengukur kualiti air.




Usaha ini telah membuahkan hasil, kerana Coway telah memenangi tempat pertama dua tahun berturut-turut dalam acara penilaian rasa air yang dianjurkan oleh KISA.




Rasa air berbeza-beza dengan ketara bergantung kepada sistem penapisan, yang disebabkan oleh perbezaan kecekapan dalam menyingkirkan bahan cemar. Lebih daripada tiga puluh tahun penyelidikan dan pembangunan adalah yang membezakan Coway hari ini



Teknologi penapisan penapis air Coway turut diiktiraf di luar negara. Buat pertama kalinya dalam industri rawatan air Korea, Coway telah mendapat pensijilan oleh WQA pada tahun 2008. Sehingga kini, Coway telah menerima pensijilan kualiti WQA untuk lebih 80 produk, iaitu jumlah tertinggi di Korea.


Orang yang mencuba air dari sistem penapisan RO kami seperti Coway Villaem 2, Coway Core, Coway Ombak dan Neo Plus semua boleh rasai perbezaannya cuma rasa lebih sedap, bila rasa air lebih sedap, orang minum lebih banyak, dan bila minum cukup. air, anda jauh lebih sihat.


Untuk terus berada di kedudukan teratas dalam pasaran, Coway akan terus melakukan yang terbaik dalam penyelidikan dan pembangunan untuk menjadikan air lebih bersih dan sedap.


Maklumat lanjut berkenaan WQA layari laman web Rasmi WQA di sini


coway-top-agent

Helo, saya Daniel Jong, Health Planner Coway yang profesional. Saya mempunyai lebih daripada 3 tahun pengalaman dalam industri ini dan saya telah membantu lebih daripada 200 keluarga meningkatkan kualiti hidup mereka dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik. Klik sini Whatsapp SEKARANG supaya saya boleh bantu anda menyelesaikan masalah dan keperluan anda dengan lebih cepat.

213 views0 comments
bottom of page