Post | healthycoway
top of page

Bateri Bidet: Pengalaman bidet yang begitu mewah

Updated: Sep 4, 2022




Coway Bateri Bidet bukan sekadar bidet biasa. Dilengkapi dengan ciri premium yang direka untuk keselesaan dan kebersihan, Bateri Bidet adalah tiket anda ke pengalaman bilik mandi yang mewah. Forbes melaporkan bahawa bilik mandi adalah salah satu bilik yang paling mahal di dalam rumah apabila ia melibatkan pengubahsuaian, tetapi juga paling bermanfaat. Data mereka menunjukkan bahawa orang yang mengubah suai bilik mandi mereka boleh mendapatkan balik antara 56 dan 70 peratus daripada kos, bergantung pada skop pengubahsuaian. Sebelum anda membelanjakan beribu-ribu untuk projek pengubahsuaian, pertimbangkan kesan Bateri Bidet terhadap menambah baik bilik mandi anda.






Bateri Bidet bukan sahaja tempat duduk bidet untuk tandas anda, tetapi unit lengkap yang menggantikan tempat duduk semasa anda. Terima kasih kepada pemasangannya yang mudah, anda tidak perlu menghubungi tukang paip untuk menikmati semua faedah Bateri Bidet. Tempat duduk tandas Coway Bateri Bidet direka untuk serasi dengan hampir semua jenama tandas utama. Bateri Bidet juga kalis air dan membersihkan diri dengan muncung buatannya yang istimewa, jadi anda tidak perlu risau tentang kebersihan di dalam atau di luar bidet anda. Ia adalah unit yang dikendalikan oleh bateri, jadi dengan hanya 2 bateri AA sudah memadai untuk membolehkan bidet bateri berjalan dengan cekap.




Bateri Bidet Untuk siapa?

Coway BATERI BIDET sangat sesuai untuk mereka yang ada anak kecil di rumah, isteri mengandung atau ibu bapa yang tidak dapat menggunakan tandas sendiri.


Anda boleh mengajar mereka dengan mudah kerana ia sangat mudah digunakan. BIDET BATERI Coway ini canggih, Terdapat butang untuk mengeluarkan air dari hadapan ke belakang dan banyak lagi arah.


Anda juga boleh melaraskan tekanan air. Jadi, selamat dari sebarang percikan, kualitinya tahan lama dan kuat! Jika anda ingin melihat rupanya, lihat betul-betul di bawah! Ia juga mempunyai banyak fungsi.


Patutkah Anda Melabur Dalam Bidet?

Walaupun rakyat Malaysia lambat menambah bidet ke bilik mandi mereka, trend itu mula berkembang. Sesetengah pakar mengatakan bidet bukan sahaja lebih bersih daripada kertas tandas, tetapi boleh menjadi lebih mudah pada paip anda kerana tiada peluang kertas tandas menyumbat longkang anda. Selain itu, mengurangkan penggunaan kertas tandas menjimatkan pokok. Lawan mengatakan bidet menggunakan terlalu banyak air; penyokong mendakwa bidet memerlukan air yang jauh lebih sedikit daripada yang diperlukan untuk mengeluarkan kertas tandas.


Berikut ialah satu lagi item dalam lajur pro-bidet: Oleh kerana hampir 80 peratus daripada semua penyakit berjangkit dilaporkan disebarkan melalui sentuhan manusia, dan hanya kira-kira separuh daripada kita benar-benar mencuci tangan selepas menggunakan tandas, bidet bebas tangan adalah alternatif yang lebih selamat sekeliling.



Berapa Kos Bidet?

Kini dengan Coway BATERI BIDET, anda boleh memilikinya dengan bayaran sewa bulanan RM39 sahaja termasuk servis penyelenggaraan percuma selama 5 tahun!


Tapi kalau nak beli terus, harga di pasaran sekarang ialah RM1,390 termasuk servis penyelenggaraan percuma selama setahun.




Helo, saya Daniel Jong, Health Planner Coway yang profesional. Saya mempunyai lebih daripada 3 tahun pengalaman dalam industri ini dan saya telah membantu lebih daripada 200 keluarga meningkatkan kualiti hidup mereka dan mempunyai kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik. Whatsapp Klik sini SEKARANG supaya saya boleh bantu anda menyelesaikan masalah dan keperluan anda.

17 views0 comments
bottom of page